10 Aralık 2013 Salı

Kendinden Nefret Ediyor..

By
Deanne Panday'ın "Shut Up and Train" kitap açılışında konuşan Srk zayıf olduğundan dolayı kendini beğenmediğinden yakındı. yeni yılda daha sağlıklı daha dinç olacağını söyledi-vucudum zinde değil zinde olmasına ihtiycım var iyi bir vucut yapısına sahip olmak istiyorum bunu daha önce düşünmemeştim ama şimdi bunu yapmak istiyorum.Aktör Farah Khan'ın "Happy New Year"'ın çekimlereinde olmasına rağmen zinde ve sağlıklı olmak için sıkı bir rejimde izlediğini belirtti-gerçi çekim olsada hemen hergün dışarda çalışıyorum gerçektenformda olmak istiyorum,geçen yıl çok bahanem vardı 2 ay önce kendimden nefret etmeye başladım ben çok zayıfım gelecek 6 ay boyunca bunu düzeltmek için çalışacağını söyledi.

0 yorum:

Yorum Gönder

www.bollywoodhaberleri.com