2 Ağustos 2013 Cuma

Shahrukh Khan oğlu Abram, Gauri ile hayatı hakkında konuştu.

By
Salman Khan'ın sarılması ardından yapılan derin röportajda süper star Shahrukh Khan filmleri için duyduğu aşkı, oğlunu gelişi hakkında duyduğu sevinci (3.çocuğu Abram) ve hayatının yoğun bir şekilde incelenmesi hakkında People magazin dergisine konuştu.
"Bu günlerde uyandığım zaman her şeye sahip olduğumu hissediyorum. Be bunu hak ettim. Bunlar en dürüst günler." diyor Süper star.

Shahrukh Khan'ın People magazin ile yaptığı samimi sohbetten alıntılarının ardından, film yıldızı oynamak için can attığı roller, çocukları ve 21 yıllık hayat arkadaşı Gauri ile teselli bulmak hakkında konuştu.

FİLMLERE OLAN AŞKI ÜZERİNE: "


Film yapmak bir yaşam tarzı.
 Benim için en doğal yetenek sabah kalkmak, kendimi yıkamak, beyaz tişörtümü kot pantolonumu ve spor ayakkabılarımı giymek, ıslak saçlarım ve gözlüklerimle arabama oturmak, biraz radyo kanalı dinlemek ve sonrasında sete ulaşmak. Bazen merak ediyorum da eğer temelli olarak çekim yapmayı durdurursam bana ne olur?" dedi.

GAURİ İLE OLAN HAYATI ÜZERİNE:

"Birinin benim gibi biriyle yaşamasının çok zor olduğunu düşünüyorum. Yani beni bu pislikten aldığı için ona değer veriyorum. Ben anlayışlı biriyim zamana ihtiyacı olduğunda ona bunu veririm. Benimle yaşayabilecek çok insan olduğunu düşünmüyorum. Garip biçimde tutkuluyum, bağımsızım, harikayım, kötüyüm, mutluyum, son derece depresifim ve garip bir şekilde de şizofrenim. Belki de ben sanatımda bu büyüklükler olmadan sanatçı olarak klasik bir vakayım. Yani ben onda neyi takdir edip beğeniyorsam o bunların hepsini yapabiliyor.” dedi.

OĞLU ABRAM’IN SAĞLIĞI ÜZERİNE:

 “Diğer aylara göre daha iyiye gidiyor. Fiziksel olarak iyi olmalı. Bu hem mutlu hemde üzücü bir zamanda oldu. Korumalı bir ortamda yaşadığı için onunla fazla zaman harcamaya iznimiz yok. Şimdilik bu bana uygun.” dedi.


Çeviri: srk_smg

0 yorum:

Yorum Gönder

www.bollywoodhaberleri.com