22 Temmuz 2013 Pazartesi

Shahrukh Khan"in kendisiyle ilgili genel anlamda düşünceleri.

By

-(Hrithik Roshan hakkında): Keşke onun kadar iyi görünebilseydim. Keşke onun kadar iyi dans edebilseydim. 

-Evet, kapalı bir çerçeve içinde bir arkadaş çevrem var ve onlara sahip olduğum için çok şanslıyım.Omlara kendimi çok yakın hissediyorum ve bence hayatta ailemizden sonra her şeyimiz arkadaşlarımız. 

Hayatta pek çok insanla tanışılıyor ve çok azıyla arkadaş olunuyor, bu yüzden arkadaşlarımıza karşı dürüst olmalıyız, yoksa hayatın ne anlamı kalır ki? 

 -Farklı olmaya çalışarak suyun üstünde kalacağıma batmayı tercih ederim. -Hayranlarımın benim için yaptıklarını ödeyemem. 

Beni çok sevdiler ve şu anda bulunduğum birincilik konumuna getirdiler. Onlar için yapabileceğim en iyi şey çalışmayı hiç bırakmamak, son ana kadar filmler çekmek. Bu onlara olan sevgimi göstermenin tek yolu. 

-Bence Devdas aşk hikayelerinde son nokta. Daha önce de takıntılı, nazik, sinirli, romantik aşıkları oynadım ve de Devdas'ı. O apayrı bir kategori. Aşk hikayelerine çok da bayılmayan biri olarak inanılmaz çok aşk filminde oynadım. Kişisel konuşmak gerekirse ben, benim oynadığım romantik filmleri izlemezdim. 

-Dünyadaki en şanslı adamım ve bu yüzden insanlardan sakınmak istemiyorum. Bu yüzden etrafımı güvenlik görevlileriyle sarmıyorum ve hiçbir zaman rahatsız edildiğim için alışverişe bile gidemediğimi söylemedim hiçbir zaman. Ben kalın gözlükler arkasına saklanacak bir adam değilim. Dürüst olmak gerekirse gözlük camlarının arkasına saklanması gerekecek kadar büyük bir yıldız olduğumu da düşünmüyorum. İnsanların beni rahatsız edeceğini bilsem de çıkar, gezer, dolaşırım. 

-Beni görmezden gelen ödüller, ezikler. 

-Herhangi bir yarış içinde değilim. Her sene rekabet ettiğim kişi değişiyor. Rekabetin kaymağını yiyemezsiniz, onu öldürmeniz gerekir. 

-Filmlerimizin hayalperest ve gerçekdışı olduklarını söylediklerini duyuyorum; ama ben dünyadaki en gerçekçi filmleri bizim çektiğimizi düşünüyorum.

İnsanları roketlerle patlatmıyoruz, tek başımıza bir meteor parçalamıyoruz, dünyayı kurtarsın diye bir havacılık uzmanımız yok, ya da insanların karınlarını deşmiyoruz. Bizim gerçeklerden kaçışımız bir gerçek aslında. Sadece sokaklarda şarkı söyleyen ve dans eden insanlar var sadece. Eğer İngiltere Dünya Kupası'nı kazansa orda da şarkı söyleyip dans eden insanlar görürsünüz. 

-Steven Spielberg’ün elinde senaryoyla beni beklediği yok. Bence hayatım boyunca hiç mükemmel uluslar arası bir film önerisi almayacağım, bu yüzden Burada kral olmayı yeğlerim. 

Dahası Hint sineması dünyanın en iyisi. Ama tabi New York, Los Angeles, Londra’da birkaç ay geçirince bizim sinemamızın biraz aşırı olduğunu düşünmüyor değilim. Batı’da iz bırakabilmek için onların seviyesine ulaşmalıyız ama tabi ki kimliğimizden, kültürümüzden ya da şarkılarımızdan vazgeçmeden. 

-Üstlerinize saygı göstermeli ama asla onlar tarafından gözünüzün korkutulmasına izin vermemelisiniz. Kazanmak bir alışkanlık olmalı, bir seçenek değil. 

-Ne zaman bir eş ya da baba olarak çuvallasam, bir elmas ya da bir oyuncak her zaman işe yarar. 

-Eğer bir kızla konuşuyorsam onunla bir ilişkim olduğunu varsayıyorlar. Konuşmazsam da gay olduğumu söylüyorlar.

 -Ekranda sevişmeyeceğim, nokta! (Bunu tabi Jab Tan Hai Jaan’dan önce söylemiş ) 

-Sadece 2 Khan var: Cengiz Khan ve Shahrukh Khan! Filmlerin satması için sekse ihtiyaç yok; benim adım yeter! -Asla gümüşü kazanmazsınız sadece altını kaybedersiniz. Eğer bir ol modelsem, dünyadaki en kötü rol model ben olmalıyım. 

-Asla bir kıza kur yapmam. 

-Birliktelik, tutku, kahkahalar, inanç, güven ve kıskançlık aşkı oluşturan şeyler. 

-İnsan vücudunun en sevdiğim noktası köprücük kemiği. 

-Bana soracak olursanız X veya Y ile yatmış olduğumu söylemeleri medyaya zevk verecekse, varsın olsun, söylesinler. Bu ödenmesi gereken küçük bir bedel. 

-Eğer Kajol filmlerimin bir parçası olmasaydı bir aktör olabileceğimi sanmıyorum. Eğer Rani filmlerimin bir parçası olmasaydı da, aktörlük kariyerimi devam ettirebileceğimi sanmıyorum. Bence belki de kariyerimi özetleyen en iyi şey onlar.

1 yorum:

  1. yerim seni yaa... kendi hakkında neler düşünüyomuş :) :D

    YanıtlaSil

www.bollywoodhaberleri.com